قلعه نوعی خواستار دو جلسه تمرین زیر نور شد!
تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, | 9:23 | نویسنده : Reza

سرمربی تیم استقلال با شرایط متفاوتی در این تیم روبرو شده وی که هنوز پیشرفت بیشتر این تیم را در غیابش به عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم داشت حتی برای تمرین دادن تیم خود با مشکلات عمده ای روبرو شده است. 

امیرقلعه نوعی، سرمربی تیم استقلال از مسئولان تیم استقلال درخواست کرده است که شرایط فراهم کننده تا وی بتواند، دو جلسه زیر نور اعضای تیمش را آماده بازی های لیگ کند، زیرا بازی ها در ماه رمضان دیر وقت برگزار می شود و تیم باید براساس تمرینات آمادگی بازی کردن در ساعت پس از اخطار راداشته باشد، اما این شرایط برای آبی ها مهیا نشده است و امیرقلعه نوعی از این اتفاق دلخور و عصبانی است.
وی به مسئولان تیم استقلال اعلام کرده است که شرایط را طوری پیش ببرند که وی بتواند از حداقل امکانات استفاده ببرد و تیمش را همراهی کند، اما مسئولان تابحال نتوانستند شرایط را مهیا کنند. زیرا زمینی مناسب با قیمت مورد نظر آبی ها آماده نشده است و این موضوع عاملی است که امیرقلعه نوعی را نگران کرده است.
امیرقلعه نوعی به مسئولان تیم اعلام کرده است با شرایط خاص به تیم استقلال بازگشته است و توقعش فراهم کردن حداقل امکانات است. زیرا وی قصد دارد این تیم را برای رسیدن به قهرمانی هدایت کند و برای رسیدن به اهدافش به کمک مسئولان نیاز دارد تا اوضاع را پیش ببرد.
این مربی اعلام کرده است حتی کمترین امکانات نیز برای وی فراهم نیست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: